tisdag 22 december 2009

Pappersstrutar att hänga i granen - bidrag till ScrappTorgets månadstävling i december

ScrappTorgets tävling den här månaden är att skapa valfri julgransdekoration. Sista chans att delta är ikväll vid midnatt! Jag har gjort två julstrutar som ska hänga i granen, fyllda med godis! Dessa ska ges bort på julafton. Jag har använt mig av papperet St Nicks Toyland från Bo Bunny, och har vikt strutarna på frihand. Kanterna är chalkade med Chestnut Roan och jag har använt min Silent Setter för att sätta i öljetterna. Det röda sicksackbandet och upphängningssnöret kommer från gömmorna och jag har förstärkt sicksackbandet samt filtdekorationerna (hjärta och stjärna) med rött glitterlim.

Vinnaren utses den 27 december och priset är ett hemligt paket sponsrat av PrickiForm samt en plats som gäst-DT på ScrappTorget i januari månad! Inga dåliga grejor, håll tummarna...

Inga kommentarer: