söndag 20 december 2009

Altrad ask för julgodis - bidrag till Pappersbitens decemberutmaning

Pappersbitens månadsutmaning i december är att göra något altrat som hör julen till. Jag är med och har lagt upp mitt bidrag i Galleriet på Pappersbitens blogg. Jag har använt mig av något så otippat som en plastask för Topz! Bra storlek och praktisk att ställa in i kylskåpet. Den ska fyllas med hemgjort julgodis och ges bort nu i jul. Jag har använt mig av det fina pappret "So Jolly" Gingerbread från Magnolia. Sen har jag dekorerat med band och knapp från sylådan, röd punchinella och chalkat kanterna med Chestnut Roan. Etiketten i form av ett hjärta är utklippt på frihand och kan tas loss om man vill ha nåt annat i asken.

Besök gärna Pappersbiten på www.pappersbiten.se och gå vidare till bloggen och Galleriet!

Inga kommentarer: