söndag 11 oktober 2009

Konkort

Nån gång i våras hade Stämpelboden en korttävling. Man skulle följa en specifik mall så att kortet blev ett konkort! Sen fick man dekorera som man ville, men villkoret var att stämplarna var från Stämpelbodens egna sortiment. Här är mitt bidrag; jag vann ingenting, men det var kul att testa på att göra ett konkort. Swirl-stämpeln som bildar mönstret på det beige pappret är från Stämpelboden, sen har jag chalkat en del, stansat ut små blommor och dekorerat med band och lite tyll i samstämda färger. Jag har ännu kvar kortet här hemma, får se när jag kan få tillfälle att ge bort det. Passar ju för många olika tillfällen;-)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilket läckert kort!!! Verkligen en rolig idé!

Yoli Design sa...

Hej hej..

Så kul att du är med i vår candy! jag hoppas att ni kommer att gilla bloggen!

Vilket läckert konkort och tagsen är bara för härlig!! Sååååå snygg!!

Kraaaaaaaam
//Scrapptorget - Yoli