onsdag 2 september 2009

Vinnarkort - Alla hjärtans dag (favorit i repris)

I februari i år skickade jag in ett kort till en tävling hos House Of Inspiration. Man skulle skapa ett valfritt kort till Alla hjärtans dag. Här ovan är kortet jag tävlade med - och jag vann! Fantastiskt roligt. Vinsten var en Top Score Multiboard; ett verktyg som man bl a kan göra roliga kortvikningar och askar med. Den är verkligen användbar, ska visa lite saker som jag har gjort med den senare. För att nämna nåt om kortet så ville jag ha det i lite annorlunda färger, inte det klassiska röda. Knapparna är fastsydda så långt det går och hjärtanen som jag klippt ut efter egen mall sitter delvis på 3D-kuddar. Kattstämpeln är från Stämpelboden och tassavtrycken från Hero Arts.

2 kommentarer:

Annika sa...

Vilka fina kort? Tar du emot beställningar?

Anonym sa...

Javisst gör jag det, i mån av tid och inspiration;-) Kontakta mig på skapatavpapper@gmail.com om du är intresserad!

Skapat av papper / Jenny